חרבות ברזל עדכון לחברי העמותה 11 לינואר 2024

חרבות ברזל עדכון לעמותה (מספר 23) 4 ינואר 2024

אירועי השבוע האחרון בלבנון ובחזית הצפונית מגבירים את ההסתברות לחזית נוספת. המלחמה בעזה עוברת לשלב הבא שבו יש צמצום של כוחות המילואים והערכות אחרת של צה”ל. עם זאת משימות היחידה לא מצטמצמות ונראה שהיא תידרש להמשך נוכחות במרחבי הלחימה ומתקני החקירה. מוקד הקשר למשפחות חיילות וחיילי המילואים החל לפעול ובשבוע זה יצרו המתנדבות שלנו קשר עם יותר מחצי המשפחות ואנו מקווים שהסבב הראשון יסתיים במהלך השבוע הבא. המתנדבות מעבירות הודעות כתובות ומזמינות את המשפחות להמשך קשר ולהציף נושאים שבהן הן מבקשות סיוע. יודגש שאיננו מחליפים את המפקדים אלא מהווים צינור קשר לפתרון בעיות שונות.

 סיכמנו את הקמת קרן הרווחה ותרומה משמעותית כבר הובטחה, בנוסף הכוונה להקצות לקרן מהרזרבות של העמותה. אנחנו בשלב אישור התקנון ע”י הועד המנהל ובעקבות כך ניידע את חברי העמותה בדיוור השבועי ואת המשפחות בדו שיח שלהן עם מוקד המשפחות. כאמור הכוונה להעמיד לרשות מוקד הקשר “ארגז כלים” זמין לעזרת המשפחות בהלוואות גישור, סיוע בבירוקרטיה וכל נושא אחר שיעלה בשיחות עם המשפחות.

עבודת המורשת מתחדשת

בימים אלה סוכמה עם היחידה תוכנית הרצאות המורשת לשנה זו בקורסים ומסגרות נוספות. תיעוד היחידה במלחמה מתוכנן להתחיל בהקדם על פי תוכנית מפורטת. חבורת המומחים לשפה תורמים במסגרת פרויקט השפעה ותודעה.

תמיכה בציוד ליחידה

אנו ממשיכים לספק ליחידה את מה שנדרש בעיקר כדי לשפר את איכות החיים של הלוחמים וכלל המגויסים למילואים. בין השאר סיפקנו השבוע 250 מעילי “סופטשל” ובכך הגענו למעל 1200 מעילים שסיפקנו ליחידה. על פי חשבוננו מתחילת המלחמה סיפקנו ליחידה ציוד בערך של כמיליון ₪ הן ברכישות ותרומות והן באיסוף מהחמ”לים ברחבי הארץ, תודה לכל הפעילים ולתורמים מהעמותה וידידי היחידה בארץ ובחו”ל.

היחידה בתקשורת

היחידה ממשיכה לככב בתקשורת בזכות ההכרה בכך שבמלחמה זו היא ספק מידע איכותי מוביל שתרומתו רבה בכל תחומי הלחימה כולל במאמץ לאיתור חטופות וחטופים. השבוע שודרה כתבה מרגשת בערוץ 11 על מעורבות היחידה באיתור חטופים.

העמותה גדלה ומצרפת חברים

בשנה האחרונה העמותה גדלה ב 30% תוספת של חברים חדשים!

בימים אלה אנו מבצעים פעילות אינטנסיבית לגייס כמה שיותר ממערך המילואים המגוייס ואנו קוראים לכל אחד ואחת מכן לגייס לעמותה כל מי ששירת ביחידה בסדיר ובמילואים. יבורכו כולם.

אנו עדיין זקוקים לתרומתכם, היא חשובה. התרומה מוכרת לצרכי מס עפ”י סעיף 46/א לפקודת מס הכנסה. אנא העבירו

 עמותת בוגרי יחידה 504 – מודיעין 10

בנק הפועלים 12

סניף הוד השרון 626

חשבון 8550