חרבות ברזל עדכון לעמותה (מספר 28) 6 מרץ 2024

פרופיל המלחמה מאפשר חזרה זהירה של היחידה והעמותה לשגרה. היחידה עדיין פעילה מאוד במלחמה בעזה ואתם בוודאי שומעים בתקשורת על מאות מחבלים שנתפסים מדי יום ומובאים לחקירה ומתארים לעצמכם מה משמעות הדבר על היחידה.

העמותה ממשיכה לתמוך ביחידה ולהיענות לצרכים מבחינת הציוד למלחמה הנוכחית וכהכנה למערכה הבאה בצפון, אם תפרוץ. קיבלנו רשימת בקשות ואנחנו משתדלים למלא אותן על פי יכולות התקציב שלנו. במקביל נערכים אירועי הוקרה במערכים השונים ואנחנו מעורבים במיקום ובשי לאנשי המילואים המשתחררים ואלה שממשיכים. אנו מתכננים  לקיים עם היחידה אירוע הוקרה לבנות זוג של אנשי המילואים וכן אירוע הוקרה ליחידה ולעמותה. ההיתכנות היא תלוית תקציב וכמובן ההתפתחויות במצב המלחמה.

קרן הרווחההקרן שהקמנו פעילה ונענתה לכמה פניות של המשפחות שבמסגרתן סיפקנו מכונת כביסה ותמיכות כספיות. אנו עדיין קוראים לחברים וחברות העמותה להתנדב להצטרף ל”נבחרת היועצים” בכל תחום שתוכלו לסייע בהתנדבות – פסיכולוגים, עו”סים, משפטנים, יועצי מס, רואי חשבון וכו’. אנא פנו לנאוה וייס בנייד או בהודעה 0509159971. אומנם גייסנו הון ראשוני לקרן אולם נשמח לתרומות נוספות שייוחדו לקרן ולא לשימוש השוטף של היחידה. בעניין זה פנו לגדי זהר 0544878440.

מוקד הקשר למשפחותהמוקד ממשיך בפעילות ומקיים קשר שוטף עם בני הזוג והמשפחות של אנשי המילואים והתגובות הנלהבות של המשפחות מצדיקות את המאמץ של המתנדבים והמתנדבות הנפלאים שלנו.

תיעוד היחידה במלחמה – התיעוד מתקדם וכבר בוצעו עשרות ראיונות של מפקדים ברמות שונות ובמערכים השונים. שמענו סיפורים מרתקים על תרומתה של היחידה במלחמה ונוצר בסיס ייחודי לשימור הידע והמורשת של היחידה. שני אנשי מילואים מפורום הצעירים התחילו לערוך את החומרים.

הוקרה לתורמים

אנו מוקירים את כל מי שתרם לעמותה במהלך המלחמה והשבוע הפצנו לתורמים מהארץ ומחו”ל שהעלו תרומה משמעותית עדכון מיוחד בעברית ובאנגלית. אנחנו שמחים לשתף את העדכון עם כל חברי העמותה שרבים מכם תרמתם ואפשרתם את הפעילות המשמעותית של העמותה. לקריאת העדכון לחצו.

חוזרים לפעילות

העמותה חידשה פעילות וקבוצת חברים, בני זוג ואורחים ביקרנו במרכז למורשת יהדות תימן וקהילות ישראל ברחובות ונהננו מסיור מרתק ומרק תימני..

האירוע הקרוב הוא הרצאה על יחידת “צלצל” במוסד שלחמה במימון הטרור. המרצה הוא ד”ר אודי לוי שעמד בראש היחידה עד לסגירתה (טעות..).

ההרצאה תתקיים במל”מ ביום שני 11 מרץ בשעה 17:30 ונותרו מקומות בודדים. התקשרו לזהבית 0526250929.

קרן פפו

ועדת השיפוט של הקרן התכנסה לבחון את המועמדים שנבחרו בתהליך סדור ביחידה. מתוך תשעה מומלצים, כולם מרשימים מאוד, נבחרו שלוש חיילות מצטיינות וראויות. כל אחת תקבל מילגה של 15 אש”ח ללימודים גבוהים. בהצלחה!

אתר האינטרנט של העמותה

לאחרונה עודכן האתר ויש בו חומרים על המלחמה – העדכונים שהפצנו והפרסומים בתקשורת על היחידה. מוזמנים לבקר.

חידשנו לשונית “חברים מספרים וכותבים” ואנו מפנים תשומת לב לסיפור קצר ומרגש של חברנו יחיעם ברקו בשם “האושר של שמעון”. מומלץ.

ממשיכים לתרום

למרות שהפעילות ירדה אנו עדיין נדרשים לסייע ליחידה בתחומים שונים עם הפנים להכנת היחידה לאפשרות של מלחמה בצפון. תרומתכם חשובה לנו ואנו מעריכים אותה מאוד.

התרומה מוכרת לצורכי מס הכנסה עפ”י סעיף 46א לפקודת מס הכנסה.

חשבון הבנק של העמותה

עמותת בוגרי יחידה 504 מודיעין 10

בנק הפועלים

סניף 626 הוד השרון ,

מס’ חשבון : 8550

ברכה,

 

גדי זהר